Följ bloggen

14 apr. 2010

Usch

Veckorna bara passerar. Ibland känns det som om man inte riktigt hinner med allt man skulle vilja. Idag tex så vaknade vi åt frukost. Städa undan lite och bäddade. Sen lagade jag lite lunch till Oliver. Sen var det dags för han att sova. Under tiden passade jag på att både laga mat till oss och ringa upp Daniel på skype. Multitasking på hög nivå när man har datorn bredvid spisen när man lagar mat. :-) Sen vaknade Oliver. Då var det dags för lunch. Efter det fixade iordning oss för att bege oss till stan som först förvandlades till en fika på cafe Zenit och till slut hamnade vi på gården. Mysigt att bara umgås ibland med vänner. Leila berättade lite om sin resa. Men mestadels så pratade jag, (lite självupptagen idag). Kraftigt BU* skulle leila kalla det.
Men klockan tickade på och hon var redan halv fem när hon gick och då var det dags för mat igen och sen lite lek. Och då var klockan 19 och dags för kvälls gröt och nattning... osv osv...

Ursäkta om jag har orsakat ER huvudvärk men jag förstår inte var tiden tar vägen för det mesta.

Inga kommentarer: