Följ bloggen

8 apr. 2010

Oliver's namngivningsfest

I söndags var det dags att äntligen få fira min prins. Det blev fest med andra ord. Vi blev 35 vuxna och 5 barn. Med andra kaos. Vi var hemma hos oss. Vi hade ju räknat med fint väder men det blev inte så. Annars hade nog ganska många hängt utanför.

Det blev buffé, som var väldigt uppskattat, tack och lov. Tyvärr så var jag såpass upptagen att kameran inte hängde med. Så inga bilder.
Efterrätt blev det i form av tårtor, vilka som vanligt blev fel (tänkte på våra bröllopstårta).
Vi beställde nämligen helt släta prinsses tårtor med vit marsipan. Släta var de men inte VITA. Det gick bra ändå och goda var de med.

Han fick jättefina presenter, när jag får lite tid över ska jag fota de. Han fick pengar, skinnjacka, guld armband, fin silver halsband ifrån Avi och Lena, massor med böcker, kläder, fotoramar, gipsram (för att jag har fortfarande inte tagit fot och handavtryck), mätsticka, födelsedagskaravan och barnservise för att nämna några eller om det var alles?!?!?!?
Allt som allt är vi väldigt nöjda med firandet.

STORT TACK TILL ALLA SOM VAR MED OCH BIDROG TILL EN OFÖRGLÖMLIG DAG.

1 kommentar:

Josefine sa...

Det var så lite så. Bara roligt att träffas! Det händer så sällan :)
Passade tröjan han fick?