Följ bloggen

12 apr. 2010

Babysången

Idag var det dags för babysång igen. Jag tror iaf att Oliver gillar det. :-) Hade inte med mig den stora kameran idag utan den lilla vilket var lika bra för att då kunde jag filma med. Han tyckte så mycket om trumman idag. Han kan ju liksom ta sig fram till den själv nu.

Apropå inget så tycker jag att det är tråkigt att vissa föräldrar som är rädda för att andra barn ska röra deras barn. Jag menar jag går ju på babysången för att Oliver ska "umgås" med andra barn och då gör det inget om han får ett eller annat klapp i ansiktet. Det är inte så att han inte klappar andra barn. Dessutom så är det så han ska lära sig och leka med andra barn. Jag tror inte riktigt att de förstår vad de gör och dessutom så tror jag inte att de har ont av det.

Tur att han får pilla på Theon utan att hans mamma blir sur/ledsen.

Oliver har tagit Theon vattenflaska och vill inte dela med sig av trumman.

2 kommentarer:

Jossan sa...

Ja en del morsor är lite övernojiga tycker jag!

Carma sa...

Sicken tuffing. :-) Vad söt han är som även försöker hålla reda på vattenflaskan. :-)
Kram