Följ bloggen

5 apr. 2010

Full rulle

Det har verkligen varit full rulle här HELA veckan. Onsdags var det muffinsbak. Men det blev inte mer än 12 st muffins. :-) Men vi hade skoj ändå. Torsdagen var det shoppingsdags med mina älsklingar. Hittade en del roliga saker för en gångs skull. På kvällen var det fredagsmys även om det var torsdag. Vi fick mysa extra mycket med Oliver för att han skulle sova hos mormor på fredagen.

I fredags så fyllde ju min älskade man år.Hipp hipp HURRA! Det blev inte frukost på sängen eftersom han nästan vaknade innan mig. Men lite god frukost blev det iaf. Lite senare på dagen var det dags att packa ner plutten för att bege sig till mamma/mormor. Den här gången var lite jobbigt att lämna Oliver faktiskt. Vet inte om det berodde på att han hade varit lite gnällig på dagen eller inte.
På väg hem hämtade jag ut hans present och handlade smörgåstårta och öl. Jag blev lite sen så när jag kom hem var han nästan på väg ut. Men vi hann äta iaf. Han blev glad för sina presenter med. (tror jag?!?!?) Han fick en T-shirt och biljetter till PINK konsterten i juli i sommar.

Sen var det bara att fixa i ordningen sig inför kvällens spelning. DISDAIN live at sticky. Det var ett tag sen jag såg min man spela så det var himla roligt.

Men jag fick betala för det på lördagen med tanke på att jag fick knappt 6 timmars sömn. Det var bara att gå upp och börja tvätta. Sen åkte vi och handlade det sista inför söndagen. Vi köpte även blommor som vi har planterat. (bilder kommer sen.) Sen hämtade jag Oliver och kom hem och satte igång med maten. Det var mycket mat som skulle fixas. Men mer om detta berättar jag imorgon.
Nu är jag trött och ska sova. Förhoppningsvis så har jag fört över bilderna. Det är ju sååå mycket roligare med bilder. Hur roligt är det att läsa långa inlägg utan några bilder.

Inga kommentarer: