Följ bloggen

11 apr. 2010

Glest mellan inläggen

Det har varit glest mellan mina inlägg det sista. Inte för att jag inte har haft nåt att skriva men mest för att timmarna inte räcker till. Mycket som händer nu. Oliver har två nya tänder på G. Detta gjorde att han var lite kinkig i början av veckan som var. Men tack vare mirakeltuben ifrån tyskland så gick det fort över. Sen är han ju mer och mer rörlig nu. Han kryper inte fullt ut men han tar sig fram. Behöver bara ett mål. Oftast är det kabeln till datorn, mobilen eller fjärrkontrollen.


Det knappt så jag minns vad jag har gjort veckan som gått. Men i lördags var vi på Barn och baby mässan på Svenska Mässan. När vi hoppade av spårvagnen i korsvägen kom ett par fram till oss och frågade om vi skulle dit. De hade nämligen två biljetter över och frågade om vi ville ha de. Vi tackade så mycket och tog gladligen emot de. Väl inne var det kaos. Så mycket folk. Det fanns mycket roligt, men jag tycker ju allt är så dyrt. Det blev en söt liten "lovedog", en tallrik och en super mjuk haklapp både ifrån Baby B Safe, majskrokar och hörselkåpa till sommarens alla ute konserter. Minns inte riktigt var mer vi köpte det var nåt mer. Det är iaf en sak till vi gjorde på mässan men ska berätta om det lite senare.



På väg hem gick vi förbi Avi o Lena för att lämna in Oliver halsband som han fick i present förra veckan för gravering. Och sen en sväng förbi Iems så klart och de hade fått in lådorna som jag hade väntat på. Bilder på allt kommer lite senare. Ni få nöja er med bilder ifrån blommorna som jag har "odlat".

Inga kommentarer: