Följ bloggen

25 nov. 2011

Bra chefer...

Jag har inte alltid haft tur med mina chefer. Därför brukar jag alltid ta för givet att jag inte kan prata med de. Men nu har jag fått en helt underbar chef. Han kan nog uppfattas lite hård, men innerst inne tror jag att han riktigt snäll.
Denna vecka som gått hade vi tydligen beordrad övertid. Jag hade inte hört nåt. Så jag gick ner för att prata med han. Jag har förvisso jobbat in 3 timmar extra denna veckan men det tänkte jag utnyttja idag för att gå hem för att fixa och dona.

Väl nere sa jag att jag har helt missat att det, men han sa att med tanke på att jag inte var på jobbet förra veckan pga det som har varit, tyckte han inte att behövde stressa mig och det är därför han inte har sagt nåt till mig och att jag självklart ska hem och fixa med flytten.

En kan ha det sämre säger jag bara.

1 kommentar:

Katarina sa...

Det är härligt att det finns folk på ens arbetsplats som verkligen bryr sig om en =) Så borde det vara hela tiden =)

Det bra är att alla människor kan göra världen bättre varje dag. Om många gör små saker i vardagen så blir det tillsammans något stort=)