Följ bloggen

3 nov. 2011

Tiden rusar

Åh herregud, vad veckorna bara rusar iväg. Det var alltså nästa två veckor sen Jag skrev sista inlägget.
Det har varit fullt upp på jobbet. Men en förkyldning på det gjorde inte saken bättre. Jag höll ut ända fram till torsdagen. I torsdags när jag kom till jobbet kände jag att det inte riktigt funkade, allt snurrade, snoret rann och hostan rev upp hela luftröret känndes det som. Så jag gick hem.
Väl hemma, la jag mig på soffan och sov fram till 1400. När jag vaknade känndes det mycket bättre. Så dagen efter begav jag mig till jobbet och det gick bra. Det vankades AW med conmoriterna och det ville jag inte missa, men kände sen att jag inte riktigt orkade. Så jag stannade hemma och kurerade mig. Det blev inte bättre under helgen. Vi tog det väldigt lugnt i helgen. Men kroppen ville liksom inte återhämta sig. Så jag var hemma i måndags och tisdags med. Nu är jag piggare, för ikväll är det BodyPump som gäller!

Inga kommentarer: