Följ bloggen

2 dec. 2011

It's friday.....

Veckan som gått har varit en intensiv vecka. Men snart är den slut. :-)
Vi flyttade ju förra helgen, så det har varit fullt upp med allt kring det. Kan nog skriva låååånga inlägg om det men skippar det.
Ikväll blir det fredagsmys med de jag älskar mest. Förrutom Johnny och Oliver, kommer min älskade lillebror och mina underbarste brorsbarn. Förhoppningsvis skulle även min mamsen titta förbi.
Har inte träffat min lillebror, aka dadash och även kallad brors, och barnen på jättelänge. Saknar de massor. Så jag har gått och sett fram emot det hela veckan!
Innan det blir att gå och handla inför kvällen. Ikväll blir det tacos. Efter det serveras det förhoppnings pannacottapaj, som jag fick tips om på en kompis blogg.
Efter det hämtning av Världens bästa plut. Och besök hos Lasse Maja för att köpa en slätbulle till Oliver. Det har blivit lite av en tradition på fredagar.
Återkommer med recension på pajen. :-)

Inga kommentarer: