Följ bloggen

1 feb. 2011

Det regnar

Det regnar ute, vilket passar mig alldeles utmärkt! Vädret reflekterar precis hur jag känner mig. När jag var liten var jag övertygad om att när det regnar så är det gud som antingen gråter eller så skurar han sina golv. Just idag ville gärna tro att han gråter ifatt med mig. Inte för att jag tror på gud. Inte just nu för tillfället. Det sägs ju att gud är god! yeah right!

Tårarna rinner och hjärtat har gått i tusen bitar. Det gör sååå ont att jag inte kan andas. Vill så gärna dela med mig till mina nära och kära men samtidigt orkar jag inte.

6 kommentarer:

Albinssonskan sa...

Kära vän! Skickar en massa varma kramar....

Familjen Åhlander sa...

Jag lider med dig, vännen... Hoppas att solen börjar lysa igen inom en snar framtid.

Kram

Anonym sa...

Alskade Neda.
Jag skickar all sol jag kan har ifran Thailand till er.
Jag fick veta vad som hant i gar, da jag laste min mail.
Tanker jatte mycket pa er.

BautiBlubb

Neda sa...

♥ ♥ ♥

Anonym sa...

Massa kramar till er... Vi tänker på er och finns här när du är redo

kram Therese

Carma sa...

Åh, kära Neda. Jag lider och gråter med er och tänker på er jättemycket. Massor av kramar!!