Följ bloggen

18 feb. 2011

Det är helg om 20 minuter.

Sitter på jobbet och väntar på ett sista mail innan jag kan åka iväg. Men mailet har inte kommit ännu. Som sagt väntar i 20 minuter till.
Ikväll blir det besök hos mamma/mormor. Det blir fredagsmys i form av en bra film för mig och mamma och vindruvor till Oliver. Filmen heter Mother and child, den har fått bra recensioner så jag hoppas på bra filmupplevelse. Ikväll följer älskling/pappa inte med, han ska umgås med herr Fridén. Det blir väl film och öl för de med antar jag.
Sen imorgon så stannar Oliver kvar hos mormor. Men jag kommer hem och då ska det målas hos familjen Johansson. Bilder kommer senare.
Så det är våra planer inför helgen, hur ser era planer ut?

1 kommentar:

Familjen Åhlander sa...

Picknick, besök i götet, god middag, marmeladkok och familjemys har vi planerat in.
Låter mysigt med filmkväll!

Kraaam