Följ bloggen

24 mars 2007

Sminkkurs

Igår var det dags för ännu en träff med Bröllopsbrudarna! Vi hade bokat kurs på Make Up Store. Träffade Carma och TezzAmore för en snabbfika först och då menar jag snabb!
Sen samlades vi utanför. Och gick in o satte oss. Vi var 7 st. Carma valdes som försökskanin. Den ena halvan var jätte fin, den andra var för glittrig för min smak. Efter att hon var färdig fick vi gå runt och sminka oss själva!
Det var himla roligt. Kanske berodde det liten grann på att vi hade druckit lite bubbel! (TACK LYKKE) Fnitter fnitter… och många olika färger blev det. Koppar o grön på mig… Stackars Lykke fick ju orange. Tezz tog på sig neutrala färger. Addiz prövade ett gråsilver som jag tyckte blev jätte fin på henne.

Sen bar det av till Dubliners. Efter ett par öl tyckte jag att det räckte för mig. Blev ganska mycket fnitter på vagnen hem också. Jag tror att jag o Addiz var väldigt "glada".
Eftersom jag inte hade kamera med mig så kommer bilderna lite senare!

Inga kommentarer: