Följ bloggen

4 mars 2011

Det är fredag idag....

Jag har alltid älskat fredagar. Ända sen jag var liten. Fredagar i Iran är en helgdag. Man jobbar lör-tors och så är man ledig på fredagar. Men nu är fredagar tom lite bättre, efterson det innebär början av TVÅ dagars ledighet. :-) Och bättre blir det för varje år som går. Nu är det för att jag kan umgås med mina pojkar.
Så i eftermiddag ska jag skynda mig hem. Men först en sväng förbi stan för att lämna tillbaks lite saker. Sen inhandla lite smått och gott inför kvällen. Vet inte riktigt vad det blir, rapport kanske kommer senare. Har ni några förslag???

Imorgon så skulle vi ha träffat Jesper och co och haft mysdag. Men tyvärr så satte dumma förkylningen stopp för det. Men imorgonkväll kommer Lea och co på besök, det få bli lite av en shlagerfest!

Inga kommentarer: