Följ bloggen

1 nov. 2010

Nu kommer det...

Hej gott folk,
Vet inte om det finns några som följer min blogg längre. Jag har ju varit lite oinspirerad att blogga nu ett tag. Inte för att det inte har funnit tusen saker som jag kunnat berättat för fina folk som läser min blogg men mer att jag har inte prioriterat detta.
Oliver växer så det knackar. All lek och bus på dagarna gör att mamma inte orkar mer än att slösurfa ibland. Men idag så förde jag äntligen över bilderna ifrån kameran.
Det var såååå mycket bilder. Allt ifrån två babyshower, en mag fotografering, bildbevis på bebisen som kom till världen för exakt två veckor sen, massor av kusinbus, diverse bilder på Oliver i aktion, BT-middagen och även bildbevis på att vi har klippt Oliver.

Frågan är vilka ska upp först?!?!??!?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

BT-middagen så klart!!!!!!!

Carma sa...

BT-bilder!!!!