Följ bloggen

2 nov. 2010

BT fyllde 4 år...

Och detta firades självklart av oss glada tjejer. Årets värdinnor var Jossan och Julie. Tema för kvällen Sex and the City. Vilket innebar att man var uppklädd. Kvällen till ära var jag nyklippt.


Fördrink var självklart cosmopolitans.....

Tjusig dukning i rosa och svart. Synd att det bliden blev så dålig.


Förrätt: Bruchetta!


Huvudrätt: fetaostöverbakad lax med ugnsbakad potatis och kall sås och sockerärtor.

Efterrätt: chokladfondant!



Efter middagen var dags för Quiz. Älskar quiz och självklart trodde jag att det skulle vara i SATC-anda så jag var förbredd trodde jag. hahhaha ack så fel.
Frågorna var om olika serier, började med varuhuset och sen var det en blandad kompott av Skilda världar, Tre Kronor, Rederiet, Dallas, Beverly hills, Melrose place, Dynastin och så själklart SATC men tyvärr så fick jag hjärnsläpp och visste inte ens var skådespelarna hette. Men kul var det iaf. Och tröst pris fick man med. Som jag glömde. :-(
Tack Jossan och Julie ännu en gång.

1 kommentar:

★Bauti sa...

Hihi jag har kvar mitt tröstpris :-)