Följ bloggen

17 aug. 2010

Nostalgi tripp

I helgen hade besök ifrån min förflutna kan man väl säga. Emma var här. Emma och jag gick i samma klass i 6:an och 7:an när jag bodde i Degerfors.
I början när jag flyttade till Halmstad fortsatte vi med att ha kontakt och hälsade även på varann när tillfällen gavs. Sist vi såg varann var det nog strax efter att vi hade slutat 9:an. Men trots allt har vi kunnat upprätthålla en hyfsat kontakt tack vare dagens teknologi.

Så det blev mycket prat och minnen som kom upp. Och så dök vi in i gamla foton. Det fanns saker som hon mindes och jag hade förträngt och så fanns det saker som jag mindes och hon hade förträngt. Hursomhelst så lyckades jag hitta några fler i klassen som jag gick i. Vet dock inte om alla minns mig.
Här är en bild ifrån skolavslutningen i 6:an!!!

Inga kommentarer: