Följ bloggen

1 aug. 2010

Det blev ju ingen P!NK

Fredagen den 23:e juli var en efterlängtad dag. Johnny fick nämligen biljetter till Pink i födelsedagspresent. Vi skulle gå tillsammans med Leila och Gabriel, dessutom även Edina och Anette fast vi inte satt med de. Jag planerade och planerade kring denna dag. Allt var så kul tills jag vaknade på morgonen denna underbara fredag, eller vänta lite, inte alls underbar. Hade ont i halsen, var varm och frös på en samma gång. Hurra tänkte jag, men om jag vilar så blir det nog bra. Men det blev det inte. Det blev värre och värre. Till slut så sa Johnny, nu får vi ta och sälja biljetterna. Som vi fick sålt vilket var glädjande, men sååååå surt att vi missade Pink.

Dagen efter var inte jag bättre. Till slut tog jag mig till vårdcentralen på tisdagen och fick beskedet att jag har Halsfluss. Så nu är det Kåvepenin som gäller.

1 kommentar:

★Bauti sa...

Krya på dig, Jävligt surt att missa henne bara.
*kram*