Följ bloggen

8 mars 2010

Linslus

Lördagen var det full rulle hos familjen Johansson. Började med att tvätta 8 maskiner tvätt. Sen gick jag själv till stan för att shoppa lite. Det är lite krångligt att prova kläder när man har barnvagn med sig. Så jag fick en välbehövlig paus ifrån hemmet. Det var såååååå mycket folk på stan. Berodde antagligen på det fina vädret. Med mig hem fick ett par jeans och en lång armad tröja ifrån H&M och en svart tunika ifrån JC. Johnny fick en T-shirt ifrån MQ och en ifrån H&M.


Sen fick jag handlat en fin present till Therese (brorsans fästmö) som fyllde år i lördags. Hon skulle få pengar i present eftersom min fantasi inte är alltid tillräcklig och så blommor. Men istället för blommorna fick hon ankar brosch ifrån emma&malena.


På kvällen var det planerat överasskningsfest för henne. Så vi fick ta hjälp av söta Leila för barnpassning. Det hade gått hur bra som helst tydligen.

Söndagen var en seg söndag. Oliver var inte riktigt på humör. Han har varit lite små besvärlig när det kommer till maten. Han är inte så förtjust i mat kan man säga.




Han somnade så sött på sin stol igår efter lunchen som han inte åt. Han somnade medan jag fixade välling.



På kvällen var det samma visa när det var dags för middag. Men vi har upptäckt att han älskar kameran.




Så här glad blir han när kameran kommer fram. Då fick han ner hela tallriken.

Inga kommentarer: