Följ bloggen

30 mars 2010

Jag har fyllt år med....

I torsdags så fyllde jag 33 år. För tio år sen tyckte jag att folk som fyllde 33 och uppåt kunde omöjligen ha ett liv värt att leva. Man är ju trots allt gammal som gatan. :-)

Men till min stora och glada förvåning så stämmer inte detta. Mitt liv idag är full av glada överraskningar Jag känner mig själv och uppskattar den jag har blivit. Jag har en UNDERBAR son som jag älskar mer än mitt liv. Jag har en man som ger mig mer kärlek än jag förtjänar ibland. Jag har min mamma som jag står närmare än någonsin. Jag har min stilliga bror och hans goa familj som förgyller varje sekund man spenderar med de. Och sist men inte minst så har jag vänner värda sååå mycket mer än ord kan beskriva.

Hursomhelst så firades detta självklart med våfflor och en del presenter.


Dessa vackra tulpaner är ifrån Oliver. Fick även spa-dag utav Johnny och Oliver. :-)

Mmmmums!

Inga kommentarer: