Följ bloggen

15 nov. 2009

Stressfaktor...

Jag har bestämt mig för att bloggen inte ska bli en stressfaktor i mitt liv. Visst får jag prestationsångest av att jag inte uppdaterar bloggen men som det så flitigt sägs: "har du inget vettigt att säga ska du inte säga nåt alls". Inte för att det jag skriver är så himla vettigt. Hahahaha... Men jag tror att ni förstår vad jag menar. :-)
Apropå stressa, så har jag faktiskt inga större stressfaktorer i mitt liv just nu, vilket är väldigt skönt. Jag kommer bara på två. Ena är varje gång jag ska ut med lilleman själv, det är nämligen lite jobbigt att bära upp och ner på vagnen... eller ner och sen upp egentligen.
Den andra stressfaktorn just nu är JULEN... Denna härliga högtid... Bläää. Alltid lika jobbigt att bestämma var man ska spendera det. Vi få väl se hur det slutar iår!!!

Inga kommentarer: