Följ bloggen

7 apr. 2008

Presenten

I lördags så skulle ha lösa in min presentkort som jag fick utav Johnny, dessutom så passade jag på att ge Johnny hans present.
VI började med massage, sen shopping. Det blev lite roliga saker.
Sen så åt vi på Tara's. Älskar maten på Tara's. Tycker dock att de kunde vara lite trevligare. Men annars är maten himla god.

Sen var det bara åka hem och byta hem inför kvällen aktiviteter. Vi var lite sena så det blev att vi tog bilen in till bion. När jag hade hämtat ut biljetterna och vi satt och drack lite te innan filmen skulle börja så dök ju Josse och Fredde upp. Han blev lite överasskad där.

Vi såg ju 10.000 BC. Den var helt ok. Det var en scen där det är albino som pratar och det är en ganska allvarlig scen men han lät så rolig så jag började skratta. Men jag var inte ensam om att tycka det. Den får 2 ** av 5 möjliga.

Efter filmen fick vi åka hem för att lämna bilen och byta om. Men vi blev kvar där längre vi trodde. Det blev några drinkar.
Till middagen hade jag ju planerat att vi skulle till Heaten 23 och käka räkmacka, men så bestämde vi att vi går och käkar på Manaña och där fick vi inte nåt bord.
Väl framme i stan insåg vi att klockan var över 22 och de flesta kök var stängda. :o( Till sist hamnade vi på Hard Rock Café. Vi beställde maten och såg fram emot och få maten, när den kom så blev jag besviken bara på utseendet. Usch!!! Beställde pasta med ostsås och kycklingfilé Pastan bestod av någon sorts makaronilåda, och kycklingen nåt de hade värmt i micron. Jag menar, tar man 165:- kr för en pasta så för väntar man sig nåt färskare. Så BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Inga kommentarer: