Följ bloggen

28 apr. 2008

Ikea? Present? Skor?

Lördag morgon blev som alltid stressigt.
Jag planerar alltid för mycket grejer och hinner inte med hälften av dem. Åkte och hämtade min mor och åkte sen till Kållered.
Skulle köpa present till 40 åringen. Men vi hittade ingenting. Passade på och titta på skopunkten när jag ändå var där men som vanligt hittade jag ingenting.
Sen var det Ikea som gällde. Skulle hjälpa mamma köpa tv-bänk. Köpte också lite prylar men jag minns inte vad nu.. hmmm konstigt. En planta iaf.

Ännu hade vi inte hittat nåt så vi åkte till 421:an vid sisjön istället. Jag sprang upp till skopunkten igen. Tänkte att jag kanske hade missat nåt. Och det hade jag ju… strax innan jag skulle lämna butiken så uppenbarade sig världens sötaste skor ( där inne var de det iaf). Hahahah bilder kommer sen. :o)
Men fortfarande inga skor. Klockan närmade sig tre, vi sprang in på MediaMarkt… och där var den. Den perfekta presenten.. en ny el-grill till deras balkong. Tadaaaaaaaaaaaaa.. Sen var det att skynda sig fort skynda sig, köra mamma hem och sen hem, duscha, fixa sig och vara hem hos Mahtab innan fem. Snacka om stress.

Inga kommentarer: