Följ bloggen

7 aug. 2007

Min möhippa....

1. Kidnappning på morgonen.
2. Champange frukost på gården med nästan alla.



3. Gick runt o gud vet vad jag gjorde.



4. Speedboat. Sh*****t va roligt det var... Hade ont över allt i två dagar. www.adventuresaro.se/



5. Lite mer runt i stan. där de bla. satte mig på en spårvagn o då skulle min bror komma o dra ner mig o pussa på mig. Jag hade ögonbindel på mig men jag kände ju ändå igen min bror.. på hans doft.



6. Bubbelpool på Hotel Opera. Gott var det.




7. Middag o en massa dricka!!

8. Frågor som de hade ställt till Johnny och som han hade svarat fel på samtliga.. för att för varje fel svar var det ett shot. hahha




Sen blev vi hämtade i limousine och kvällen avslutades på Launge!


En helt underbar dag. Mer bilder finns på min multiplysida

Inga kommentarer: