Följ bloggen

7 aug. 2007

Kan man ha roligt när man har ont.

Ja, då var man tillbaka. Mycket har hänt. Roligt o tråkigt. Det roliga var riktigt roligt o det tråkiga gör fortfarande ont. Saken är den att en underbar människa omkom i en bilolycka. En kille som jag tyckte såååå mycket om, världens gladaste och härligast Burim. Han var unik. Han kom in i mitt liv i samband med att hans syster och jag började plugga ihop. Från första stunden fick han mig att skratta. Det är en stor tragedi. Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag saknar han. Saken är den att jag nog inte den enda som känner så. Alla som kände han tycker nog så. Han lämna ett stort tomrum när han lämnade denna värld. Men han finns varje dag i våra tankar och våra tankar går även till hans familj som lider av den fruktansvärda tragedin.

R.I.P Burim!!!


Inga kommentarer: