Följ bloggen

10 okt. 2010

Pysselsugen

Jag är riktig pysselsugen. På tisdag blir det pyssel. Måste göra massor med kort inför alla födelsedagar och diverse festligheter. Här några kort som jag har gjort det sista. Tyvärr så har jag inte kunnat lägga ner så mycket tid på varje som jag hade velat, men jag blev nöjd med resultatet ändå.

Det första är till söta lilla Neo.


Kom på att jag gillar att dekorera inåt i korten med. :-)

Sötaste Leila och Gabriel gifte sig i augusti. Dessa kort gjorde jag till de.
Första är den jag gav de och den andra var beställt ifrån mamma.


Sista kortet är gjort till ingen mindre än Khale Somayeh!!

Älskar min nya fjärilstans, tack Leila!!

2 kommentarer:

Carma sa...

Jättefina kort. Vilken fin stans du har köpt. Är det Martha Stewart?

Kram

Neda sa...

Tack tack... japp det är Martha stewart. :-)