Följ bloggen

17 nov. 2008

Vad har hänt??

Mycket har hänt i mitt liv sen sist jag skrev här. Har varken haft ork, lust eller insperation för att uppdatera någon av mina bloggar. Tänkte att jag skulle iaf skriva lite om vad som har hänt i mitt liv.

Det har väl inte undgått någon att Volvo varslar. En direkt påverkan var att mitt uppdrag som jag har på Volvo inte blev förlängd och att jag blev tvungen att lämna Volvo, vilket var helt ok då det var nya projekt på gång åt mig och jag såg alltihop som en utveckling i min kariiär. Men sen så kom den stora smällen med att volvo varslade fler och det innebar att även semcon blev tvungen att lägga varsel.

Alltså kommer ca 300 medarbetare på Semcon att bli arbetslösa. Därav med största sannolikhet JAG, med tanke på att jag knappt varit anställd i ett år. Tycker verkligen att det är sorglig.
Den ständiga mag- onten försvinner inte. Det mesta känns tråkigt o grå. Försöker inte bry mig om det men det är lättare sagt än gjort.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kära, rara vän. jag hoppas att jag kunde göra något för dig. Om inte annat håller jag tummar för dig. Du kommer att klara dig- du är begåvad, smart och ung, men jag vet också hur pissigt man mår när man blir varslad. jag har varit med om det två gånger

puss

Martin sa...

Jag känner med dig vännen...ända kravet är att du gör desamma ;)

kram /MÅ

Carina sa...

Skickar styrkekramisar till dig Neda. Jag håller tummarna och tänker på dig.

Kram Carina

Tereza heter jag och... sa...

Kniper tummarna hårt och hoppas och vet att det kommer att gå bra för dig, även om det känns tungt just nu. Kramar i massor!

Addis och Leif sa...

Åh gumman, jag hoppas att det löser sig för dig!

*kram*
/A