Följ bloggen

14 okt. 2008

Volvo varslar....

Det har väl inte undgått någon att Volvo varslar. :-( Detta innebär att mitt uppdrag som jag har på Volvo har blivit uppsagt. Så om en månad sitter jag på kontoret i Lindholmen i väntan på bättre tider.
När jag hörde detta fick jag naturligtvis PANIK. Jag var nere, ledsen och frustrerad. Men efter en dag eller så, när jag hade hunnit smälta det så insåg jag att detta medför nya uppmaningar och nya uppdrag. Det var ju det jag ville och det var en av anledningar som jag ville jobba som konsult, just för att få varierande uppdrag. Antar att det var känslan att inte ha kontroll över situationen som fick mig att gripas av PANIK.

1 kommentar:

Familjen Åhlander sa...

Skönt att höra att paniken är över. Du har ju inget att oroa dig över egentligen. Det kommer att poppa upp ett nytt fantstiskt uppdrag till dig som ger ännu mer än vad Volvo gav.

Kraaam