Följ bloggen

4 juni 2008

Västtrafik

Igår så tänkte jag att jag åker hem lite tidigare så jag kan njuta av solen o värmen tillsammans men min älskling.
Bussen skulle komma 16:20. Men den kom inte… tänkte att jag har säkert missat den eftersom jag kom till hållplatsen precis tjugo över. Nästa skulle komma 16:35. Men den kom inte heller. Väntade och väntade tills kl blev 16:50 och nästa buss kom. Bakom den kom de andra två. Döööh…. Inte för att klaga men det var fruktansvärt varmt och jag längtade verkligen efter att komma hem, ta en dusch o ta på mig något svalare.
Väl på bussen och jag trodde att jag skulle dö. Varför har de på värmen på bussen när det är 25-30 grader ut och gasande sol, och när man frågar chauffören om han kan stänga av det så kan han inte. "han vet inte hur man gör, eller, det går inte"
I väntan på busssen...

.....kul med skuggor

Inga kommentarer: