Följ bloggen

5 feb. 2008

Det gör fortfarande ont

I sommars så gick en vän bort väldigt hastigt. Sorgen vällde över en och man blev ganska stum. Sen gick den en kort tid och jag tänkte inte på lika mycket på det. Hade ju fullt upp med resten av mitt liv. Men så förra fredan så gick en släkting till en annan vän bort och jag började tänka på min vän. Och idag till jobbet kunde jag helt enkelt inte hejda tårarna att falla nedför kinderna. Kände en saknad efter honom. Insåg att jag aldrig kommer mer att få se han, kunna ringa till honom. När jag känner så, hur kan jag då säga till hans syster att allt kommer att bli bra?

Idag så ska jag tända ett ljus för han och alla andra som inte finns bland oss.

Bilden är hämtad ifrån(http://annn.blogg.se/070207105142_min_ngel.html)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kära söta rara Neda...

Sänder dig massa stora kramar och pussar som värmer och torkar dina tårar...